Friday, November 28, 2008

Toy baru Izzah..



Aku sekarang kemaruk betul membeli barangan Izzah... bukannya berduit pun...tapi duit yang sedikit tu, dihabis2kan jugak2.... sebab geraaaaam je nengok barang2 baby sekarang ni, cute2... memang terasa sekarang ni, duit asyik keluar je... bila discuss ngan hubby, nak beli ke tak sesuatu barang tu, mesti hubby cakap, dah lama kita tak invest untuk barang baby... diapers, susu, toys dll, akibatnya....sendiri mau ingat, hehehe....



Inilah carseat yg baru, yg terpaksa kitorang beli sebab yg company bg tu, masih belum boleh digunakan...terpaksalah keluar duit jugak...huhuhuhu..sobsobsob. Tapi alhamduliLlah, dengan adanya carseat ni, tiba2 aku 'ter'balik KT selasa baru ni, sebab nak p klinik gigi & renew insuran/roadtax. Bukannya tak ada klinik gigi kat sini, tapi tak ada orang nak pegang Izzah...so balik KT again... sampai khamis duk rumah mak aku... bila tinggalkan pada mak aku, maka dengan rasminya mesti duk dalam buaian... so aku pun belikan 'spring' & kain je, yg lain semua dah ada kat rumah mak aku...memang lena betul dia tidoq...campur dgn cuaca sejuk yg asyik hujan je kat trg ni..... tapi still kat rumah, aku tak ajar Izzah duk dlm buai sebab nanti susah p mana2, nak kena angku buai tu... athirah dulu pun mcm tu, berbuai hanya di rumah mak aku.



Ini pulak 2 pasang telekong & beg yg ditempah dgn maklang kerteh...memang terus terang aku cakap, sangatlah cunnya...rasanya maybe nak tempah lagi dua... tp tengoklah dulu mcmana... kalau sapa2 nak tempah, memang aku rekemen betul2... telekong ni, cotton. Aku pernah p survey dekat pasar payang, atas stesen bas KT & jgk pasar dekat pasar siti khadijah KB (x ingat nama) harga dia rm180++ dgn sulam tak seberapa tapi tempah ngan maklang, dapat murah lagi... & sulamnya cantik sangat... kalau nak buat hantaran, pun lawa.... tq maklang, makin majulah bisnes nanti..insyaAllah

Kesian Athirah, asyik kena sakat ngan papa dia...muka masam 'cettung'


Pasal kehidupan aku, amat2 berharap mendapat keredhaan, keberkatan, kerahmatan, keselamatan & kesejahteraan ilahi...tunjukkanlah aku, jalan yg lurus...iaitu jalan orang yang Engkau beri nikmat kepada mereka, bukan jalan orang yg Engkau murkai & bukan jalan orang yg sesat....ameen


Semoga hidup aku (Ina), suami (Fairuz), Athirah & Izzah diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: