Wednesday, April 02, 2008

terganggu...

Aku selalu terganggu ngan student aku ni sorang...suka beno anto sms, tak kira pagi petang siag atau malam...yang aku kurang suka, sebab sebelum ni, dia ni suka kacau sorang cikgu (kawan aku) dia minat gila-gila lah kat kawan aku ni sampai kawan aku rimas. Masalahnya dia ni pompuan, aku rasa pelik semacam!! Sekarang ni, dia dah tak attack dah kawan aku..menyampah betul..aku nak ngajo macam biasa kat kelas dia pun, rasa macam tak keruan...aku berdoa semoga Allah beri hidayah pada dia supaya dapat berfikir yang mana baik dan yang mana tak baik...

Sekarang ni, my hubby ada kat kuantan meeting...boringnya...cepat le balik...
tiap2 hari masalah aku bila waktu malam, aku tak ada idea nak makan apa, apatah lagi nak masak...tengok nasi apa2 semua tak selera...hampir tiap2 malam aku makan roti/roti canai...tapi itulah yang aku selera..sebab tu, bila pagi2 kul 7.30 aku dah ada kat kantin, makan apa2 nasi dengan banyaknya...begitu jugak ngan makan tengahari...punyalah banyak aku makan... semoga segala-galanya dalam keadaan selamat dan mendapat rahmat dari Allah s.w.t

Semoga hidup aku diberkati Allah dunia & akhirat...Ameen

No comments: