Sunday, April 13, 2008

Dua hari tak update...


Sebabnya, tiba2 ada hal urgent ke KL (adik ipar aka adik suami). Dengan berdebar2 & berdoa byk2 sebelum bertolak hingga sampai semula ke rumah, disamping berselawat moga2 kesihatan aku dan kandungan aku dalam keadaan selamat.... semoga aku dan kandungan ku, dirahmati, diberkati dan diredhai Allah sentiasa... Ya Allah, lekatkanlah cahayamata yang ku kandung sekarang ini & kurniakanlah kami anak yang soleh, baik, tidak cacat, sempurna akal fikiran dan sempurna pancainderanya yg 5.... Ameen.... tapi memang sakit betul belakang aku... dan kesimpulan yg boleh aku buat, memang berbeza masa mengandungkan athirah... dulu masih muda & tiada masalah w/pun masa 3 bulan setengah accident motor masa suami hantar p keje. Tapi sekarang Allah menguji di saat Dia memberi segala kemudahan terutama dari segi kenderaan, dah pandai memandu & kereta auto lg... berbanding mula2 kawin dulu, kereta sebiji aje, tak pandai drive, jln jem, balik keje kena naik bas & lrt... sekarang drive sendiri dengan kereta yg lebih selesa, tak ada istilah jem... tapi menghadapi berbagai2 ujian dan dugaan... tapi ingatlah, ini tandanya Allah menyayangi kami supaya kami sentiasa mengharapkan hanya pada Allah yg maha kuasa... Ya Allah, berikanlah kami sentiasa di bawah Rahmat, Redha dan Berkat Mu, ya Allah.... dan beri dan kurniakanlah perjalanan kami selamat di dunia dan di akhirat...

Gambar kat atas, masa cuti pertengahan tahun 2006 di Genting.

ok lah,....

Semoga hidupku diberkati Allah dunia dan akhirat

No comments: