Monday, April 14, 2008

2 hari

s
aku mc. Semalam dan hari ni. so tido jelah keje aku. Pastu pagi td, gi klinik gomen, buat monthly check up. AlhamduliLlah, ok tak ada masalah. Aku ni, 1 penyakit, setiap kali nak buat check up, mesti berdebar je... padahal tak ada apa pun... semoga perjalanan ini berjalan dengan lancar dan dirahmati Allah sentiasa. Sampai hari ni, anak aku masih belum tau pasal keadaan aku sekarang ni... aku malas nak cite, sebab dia ni suka cite kat kawan2 dan cikgu dia, tu yg malas tu....

Pagi tadi, bangun pagi, teringat kat student2 aku masa ngajar kat kl, dengar2 cite, semua dah jd org yg berjaya dan hebat... ye lah diorang memang budak2 terror pun. Baru ni, sms salah seorg ngan x-student y paling baik ngan aku, tanya duk kat mana, kat uk you, tengah outstation... yang ni yang aku nak sangat diorg jd bila besar... jd manusia yg berjaya di dunia dan akhirat. Dan dah ramai, anak2 muridku yg dah kawin, alhamduliLlah....

Semoga hidup aku diberkai Allah dunia dan akhirat.

No comments: