Tuesday, April 15, 2008

No tajuk....


Gambar Athirah masa 5 tahun di Tadika & Taska Cemerlang Al-Abrar. Athirah sokmo kabo, dia suka duk kat tadika ni & dia sayang semua cikgu dan kawan kat situ. Dia sekolah kat situ sampai 6 tahun... & bila dia dah masuk sek rendah, dia transit kat taska yg lain, dia nampak tak hepi... aku pun suka tadika masa dia 5 & 6 thn tu, nampak keikhlasan cikgu2 yg ada... dan very close.


Hari ni, p keje macam biasa w/pun masih sakit kat belakang aku tu. Ya Allah, sembuhlah sakit yang ada dalam tubuh badan ku dan sembuhlah sakit dlm akal fikiranku... hanya engkau yg mampu menyembuhkan... engkau yg maha berkuasa ya Allah. Aku tiada daya upaya, aku hanya hambaMu yg lemah..bimbinglah aku ya Allah dlm meneruskan kehidupan ku ini... engkau maha kaya, engkau maha pemurah, engkau maha pengampun, engkau maha pemberi, engkau maha penyembuh

ok lah

Semoga hidup aku diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: