Saturday, April 26, 2008

Akhirnya aku p jugak...


bengkel photoshop tu, walaupun hari khamis baru ni, rasa bengang sebab mintak datang lambat sikit tak dapat... tapi dah attend tu, seronok pulak duk mengadap benda alah tu, rasa sekejap je masa berlalu...

Baru kejap, adik pompuan ku datang lapor diri sebagai bibik :) dan orang yg paling happy, surelah minah kat atas tu, sebab ada geng nak bergaduh.... bibik ku itu, cuti panjang semester hampir 3 bulan. Harap2 keadaan jd makin baik dan rumah aku dalam keadaan kemas dan elok... tapi aku kureng sikit ngan adik aku ni, ada pakwe yang tak disukai parent aku, tapi berdegil jugak, duk kawan lagi... Ya Allah ya tuhanku, kau berikanlah adik aku Naimah dapat berfikir dengan baik dan waras dan dapat mendengar apa yang parent aku mahukan... biar dapat membezakan yang mana baik dan buruk... masa bercinta, semua akan nampak elok....

Aku ada seorang adik lelaki tengah final semester & tengah pulun final exam, semoga adik ku Ahmad Khairi mendapat kejayaan dan graduate tepat pada masanya... ameen

ok lah

Semoga hidup aku diberkati Allah dunia dan akhirat

No comments: