Wednesday, April 16, 2008

penat.




Ni gambar athirah masa 3 tahun... aku noticed yg masa athirah kecik2 dulu cute dan putih, tapi bila masuk sekolah rendah, tak berapa nak cute, he, he, he dan hitam... tapi aku masa sekolah rendah pun macam tu... tak apalah, yang penting sihat tubuh badan, tidak cacat dan sempurna akal fikiran




Hari ni,kena attend meeting kat kemam*n... bos tanya,boleh ke pergi?... aku jawab what to do, takkan asyik nak mintak excuse... orang mesti bengang, ye tak? lagipun, takkan asyik nak minta simpati orang je, nanti orang kata mengada-ngada pulak.... aku pun p lah jugak, yg hampeh nya, drive sejam, cari tempat punyalah susah, last sekali, meeting tak sampai setengah jam... bila dia cakap dah habis, adui, penatnya nak drive lagi sejam balik, nak buat mcmana, dah prosedurnya mcm tu... terima jelah..kang lama, sakit belakang lagi... he, he, he

Oklah

Semoga hidup aku diberkati Allah dunia dan akhirat

No comments: