Tuesday, April 01, 2008

Rajinlah pulokkk....



mengupdate blog hari2...kalau balik awal, sempatlah. Gambar kat sebelah tu, masa kitorang bercuti ke KK bulan 7 tahun lepas. Lepas balik dari KK tu, aku +ve pregnant, memang terkejut tak hengat...tapi sayang, masuk 7 weeks, start bleeding...yang akhirnya kena buat d & c sebab heart beat dah tak ada, masa 9 weeks, sebelum tu heart beat ok..tak ada rezki aku...Allah mengetahui apa yang terbaik untuk kami...at least aku bersyukur, sekian lama aku tak pregnant, +ve juga akhirnya...

Bercerita pasal blog, aku paling suka baca blog prof mki, tak penah miss...ayatnya santai tapi sentiasa dapat input/ilmu...masalahnya aku tak reti nak bercerita ilmiah seperti tu...

ok, cukup untuk hari ini...

Semoga hidupku diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: