Thursday, June 05, 2008

suk*a...

tengah berlangsung kat Trg ni, start perasmian hari ahad baru ni... dekat je ngan rumah mak aku ni, tak sampai 3km. Dah 2 hari, kitorg p tengok, tapi p kat stadium tertutup aje, sebab tak nak duk tempat panas2. P tengok gimnast*k aje...best, athirah & sepupu2nya mula2 macam boring, tapi lepas sorg peserta patah tengkuk, terus nampak teruja, tak nak balik, dekat 2 jam jugak duk situ. Esok ada yang nari2 tu pulak, apa acaranya aku tak tau nama..he, he, he. Pagi ni pulak my hubby bawak semua p tengok renang pulak, aku tak ikut, rasa tak larat... pregnant dah tua2, macam nilah... Dulu pregnantkan athirah umur baru 24, sekarang, ayoyo... tapi aku tengok, orang lagi berusia dari aku, macam steady aje...

Kejap lagi, ada kenduri kawin rumah parents kakak ipar aku kat Kuala Berang, dalam 45 minit lah dari KT ni.. aku memang minaaaaaat sangat makan lauk kenduri..tak tau pasai apa...:)

Hari ni, dah start harga minyak baru...mak ai..kena jimat2lah, maksudnya jgn jalan2 aje kejenya... semalam adik aku ajakp rumah bidan kg, dalam 20 minit dari rumah mak aku ni, masa pergi ok je.. bila balik, dah masuk maghrib, tengok2 jalan jem giler... terus kitorg berenti g masjid dulu solat maghrib, tengok2 sampai rumah kul 9 lebih, punyalah jem, ramai orang pakat2 gi isi minyak... tel hubby suruh g isi minyak jugak, dia jawab, malas layan....buat penat aje beratur pjg2 ni, so nasib je lah...

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak dan anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: