Monday, June 09, 2008

AlhamduliLlah...

berjaya habiskan puasa 1 hari ni, 26 days to go....

Hari ni dah start keje..hepinya sebab kul 1.20 dah boleh chow..result pelajar semua dah di key in... cuma disebabkan aku jadi penyelaras, so kena key in semua result form 5 before 12 jun 2008. InsyaAllah esok, boleh mula key in...

Kalau hari2 boleh balik awal, ada masa nak relax & masak waktu petang. tapi alangkah ajaibnya kalau dapat balik awal hari2..

Aku punya YM, dah hilang icon dia, maybe athirah dah deletekan, kena masukkan semula.. tapi aku tak reti,nak kena mintak tolong ngan my hubby, tapi kena tunggu weekend ni lah.. & target weekend ni, insyaAllah nak p lawat mak lang, nak p awal2 hari tu, aku balik kg..insyaAllah

oklah.

Semoga hidup aku, suami, anak dan anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: