Sunday, June 29, 2008

Lama betul..

tak update blog, tak tau apa nak cerita...macam boring je, perkara sama je...semalam sabtu, aku ada kursus dalaman LMS...boringnya kursus tu, kursus cara2 nak hantar emel guna akaun sekolah..& cara2 nak attach file... mende alah tu pun, nak kena kusus..tapi tak apalah, ilmu jugak lah, yang tak tahan, duduk lama2 saaaaakit sangat pinggang aku, pastu mulalah kaki aku jadi besar gedabak, nak pakai selipar pun tak muat...kul 12 dah habis kusus tu, balik rumah terus & dulu, tak ada masalah ni...memang betullah, lain anak, lain cara pembawaannya...

Hari ni, balik awal kul 1.30 dah habis semua...so p bank jap, tolong simpankan duit my hubby dlm asb.. pastu balik rumah, pas je solat zohor, dum tdo...bestnya...aku noticed, dagu aku dah dua, biasanya kalau jadi macam tu, tandanya aku banyak tdo...ayya..macamanalah lepas bersalin nanti, entah dapat turun berat atau tidak...janganlah naik banyak sangat, rasa tak larat kalau berat naik banyak sangat...

esok, kul 2, ada majlis kat Kemaman, untuk penerima anugerah APC 2007... so maybe kul 12 aku dah keluar sebab 1 jam jugak perjalanan nak sampai kemaman. Dah janji ngan my hubby nak lunch sama2 esok, pastu dia hantar p rumah kawan sebab aku tak larat nak drive jauh2... tahun ni yg terima APC 4 orang. Rezki tak disangka sebenarnya, tak terfikir oleh minda, he, he, he...

Pastu malam esok pulak, ada dinner kat Awana kij*l untuk staf dan wife/husband tempat keje my hubby, kesian Athirah tak leh ikut. So dia insyaAllah duk rumah kawan dia sementara kitorang kat situ. & insyaAllah ada sesuatu malam esok, semoga mendapat kecemerlangan, ameen...good luck!! Actually, dalam setahun ada 3 program besar, ofis my hubby. Yang pertama, family day, yang ni boleh bawa anak, tahun ni dekat bukit m*rah la*e town tapi tahun ni kitorang tak join sebab aku tak berani jalan jauh2 masa awal2 pregnant hari tu..biasanya kitog tak pernah miss join apa2 program, kedua, dinner bawa wife/husband je & tempatnya dekat2 je, habis jauh pun kuantan & yg ke3 company trip, yang ni staf aje...tahun ni, tak tau lg p mana, tahun lepas pulau re*ang.

Aku terjumpa satu laman web mybbstor*, aduhai bestnya tengok barang baby tengah sale...tengah duk pk2, apa yang nak beli...harap2 boleh percaya ngan laman web tu...& harap2 panjang2kanlah tarikh sale tu...

Aku terigiiiiiiin sangat nak beli 2 benda ni jugak, tapi mak ai...mahai jugak..dengan pump medela tu, rm 1k jugak tu.... tapi bila fikir, dah lama tak habis duit untuk susu & pampers anak sebab Athirah stop semua tu masa umur 4++...so dah lama tak habis duit bab2 ni...tapi tak tau lah, tengoklah macamana nanti...


oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

No comments: