Monday, June 30, 2008

aku confused...

malam tadi, masa aku nak masuk bilik air, aku pegang pintu bilik air & tak teringat pintu tu, tercabut engsel bahagian bawah (rosak kelmarin dulu), pastu aku macam nak terjatuh cuma tak terjatuh bont*t sebab aku sempat berpegang pada sinki, aku bertempik... my hubby& athirah terus meluru tengok apa yg jadi. Terasa jugaklah macam sakit, pastu aku perasan sakit belakang ku macam tak ada sampai hari ni.. aku cerita kat kawan2 kat sekolah, masing2 semua suruh aku p jumpa Dr jugak, jd aku keliru, sebab tak ada rasa sakit & baby dlm kandunganku ni, menendang macam biasa...tp bila semua orang menakutkan aku, aku jd terfikir2...tensen pulak, so aku decided, esok aku cuti & p jumpa Dr. Doakan aku & kandunganku selamat.

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: