Saturday, June 21, 2008

Semalam..

seharian p EC mall Kuantan...adalah beli barang sket2..Athirah asyik duk komplen, baju dia banyak yang dah kecik2, lagi tak dibeli, merengek2 aje... Tiba2 mak aku tel, tanya duk kat mana, aku tak cakap p Kuantan, kalau tak mampos kena marah.. tu pun, adik aku anto sms, ayah aku cakap, masa sihat p jalan, bila sakit, cari mak...!! adoiiii...aku balas, mana ada aku p mana2, ha, ha, ha... tapi sepanjang p sana, letih je kitorg terus duduk2 rehat, kiranya tak sakit sangatlah...

Pagi ni, ada kelas tuisyen kul 8 - 12. Ramai jugak yg datang, AlhamduliLlah. Tapi biasalah, tak pernahnya full.

Sekarang, my hubby kena buat satu desicion dengan keje dia, harap2 Allah bagi petunjuk yang terbaik untuk dia dan keluarga kami dan aku amat berharap agar tiada gangguan atas apa saja decision yang dibuat...Ya Allah, engkau maha segala-galanya... berilah kecemerlangan terhadap suami aku di dunia & akhirat, Ameen.

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dlam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

No comments: