Friday, June 06, 2008

Dah start risau...

sebabnya dah nampak kat blog hani, blog aku ni dilinkkan.... aku ni jenis penyegan sket, he, he, he... tapi tak apalah... agak2 lepas ni, makin ramai lah org akan datang kat blog aku ni... harap2 ok2 aje...

Hari ni, p lagi stadium tertutup, tengok gimrama : apparatus : gelang/apa ntah aku lupa... pastu dalam kul 3 ke atas p lagi, gimrama lagi : apparatus : bola/riben... entah betul atau tak aku tulis ni... tapi aku suka tengok semua2 ni...mungkin sebab stadium ni tertutup & beraircond... ingat nak p lagi malam ni, tengok 200m kat stadium terbuka, tapi aku betul2 dah tak larat... mula le, athirah tu muncung je... mengada2 betullah, dia tu sekarang ni...asyik sememeh je...

Pasal result peksa athirah pulak, alhamduliLlah semua markah 90 ke atas, tapi just dapat nombor 4 je...tahun lepas sebelum buat streaming, dia dapat nombor 1 @ 2 je, tapi bila masuk darjah 2 ni, semuanya terror2, terus tak dapat capai 1 - 3. Tu pun kalau diikutkan, ada 2 org budak lagi pandai tukar sekolah... kalau tak just dapat nombor 6... tak apalah nombor tak penting, yang penting dapat A lah... tapi kalau di sekolah rendah, dah tak boleh compete ngan rakan sekelas, macamana nak dapat p SBP hebat2 mcm SSP. STF, TKC... tapi harap2 dia makin baguslah.. tapi terus terang, aku tak ada masa nak ajar anak betul2.. hanya berharap, dia belajar kat sekolah... bila dah jadi cikgu, balik rumah, memang muak nak ajar anak & tengok buku lagi... aku noticed, sekolah anak aku ni, ramai parents yang berebut2 nak hantar, majoriti anak2 staf petron@s lah.. sepatutnya alamat rumah aku ni, kena hantar sekolah satu lagi, tapi aku buat rayuan...sebabnya reputasi sekolah ni agak baik, dapat 5A pun ramai... aku berdoa semoga Allah memberkati Athirah...

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak dan anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia dan akhirat.

No comments: