Saturday, August 02, 2008

ganti..

Minggu ni, Athirah kena ganti sekolah untuk cuti raya tahun ni... muncung mulut sebab tak nak p, boleh sangkut baldi...ha, ha, ha.. aku dah ganti last week, next week aku & athirah kena ganti lagi sekali... untuk cukupkan 2 hari. Yang menyebabkan dia tak berapa nak p tu, sebab bila tel kawan dia, demam pulak, so aisyah tak p & katanya masa hari khamis, ramai kawan2 dah bincang tak nak p.. aduhai, mak aii...kecik2 dah boleh bincang nak p @ tak p... tak ke namanya, dah bincang nak ponteng tu... tapi tak boleh nak salahkan athirah jugak, dah berapa kali, aku terpaksa pontengkan athirah jika aku ada apa2 event yg tak boleh dielakkan... nanti nak bersalin insyaAllah, athirah mesti tak p sekolah jugak seminggu, ye lah sapa nak jaga, kalau my hubby cuti seminggu time tu.. takkkan nak ditinggalkan dia sorang2 kat sini...

bersalin...dah tak lama dah, aku punya turn insyaAllah...sekarang dah nak masuk 32 wks. Sampai hari ni, masih tak menyangka...betapa besar kuasa Allah. Baby pun, aktif betul. Tak ingat langsung masa pregnantkan athirah dulu..menendang macamana & seingat aku, tak pernah berfikiran negatif masa tu, happy go lucky je... bila dah tua2 mcm ni, macam2 terfikir kat fikiran ni..teruk betullah berperangai macam ni...tak suka betul... apa2 pun, tolong doakan aku. Ya Allah, kurniakanlah kami anak yang sihat, sempurna akal fikiran, sempurna pancainderanya yg lima, baik soleh...Ameen..

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dlm kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

2 comments:

oren said...

dah 32 weeks..insyaAllah..tak lama lagi baby bleh jumpa ibu, ayah dan kak athirahnya..

Ina said...

Oren,

insyaAllah, tolong doakan juga yerk...