Wednesday, August 27, 2008

masuk wad...

Mak aku masuk wad kul 2 pagi kelmarin dulu. Tiba2 badan dia menggigil & bila cek tekanan darah, jd rendah pulak. Selama ni, mak aku memang ada penyakit darah tinggi dari umur dia 41 tahun, masa tu aku baru habis spm... melahirkan adik aku yg bongsu, lepas tu, sampai sekarang, mak aku duk makan ubat darah tinggi...& darah dia stabil lah bila makan ubat. Tapi tiba2 je kali ni, darah dia rendah pulak, 90 60 rasanya. Bila masuk wad, tekanan dia sekejap naik & sekejap turun. Ya Allah, aku berdoa pada Mu ya Allah, sembuhkanlah sakit mak aku & sihat sejahterakanlah dia seperti sedia kala.... Ya Allah, berikanlah kerahmatanMu, keberkatanMu... ameen

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dlm kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

No comments: