Tuesday, August 19, 2008

insyaAllah...

akan ke kl lagi esok.... sebabnya nak kena gi sign agreement baru untuk entry sebelum-sebelum ni.... nampak beno, s & p sebelum ni, menipu je lebih...boleh ubah2... kalau tak setuju ngan perjanjian baru ni, lagi lambat siap pulak... itulah dunia, mana ada adil kan.. hanya Allah yg maha adil di atas segala-galanya.... sebab tu, bila yang sekarang ni, aku beli yg dah nak hampir siap.. tapi tu ah, mana boleh nak harga murah dengan .... yg hampir nak siap... kat area lembah kelang, baru launch, dah hampir nak habis... tapi semua ni, ujian dari Allah swt... ada hikmah disebalik yg terjadi... bertolak esok petang, hari jumaat maybe balikla kut sebab sekolah bukak ahad ni... nanti kalau balik sabtu, penat pulak... mula2 my hubby plan nak naik bas balik hari je, due to aku pregnant kan... tapi tiba2 ada kawan lama aku & hubby (aku kan satu sekolah ngan my hubby) ada balik ke m'sia dari ireland (agaknya dia dah menetap sana sebab dah lebih 10 thn duk sana & dah beli rumah kat sana)... so ada mini gathering agaknya.. join je lah, w/pun perut memboyot sungguh ni, he, he, he....

Bercerita tentang member lama aku yg menetap di ireland ni, dia ni satu sekolah ngan aku dari sekolah rendah, pastu tengok2 sama2 dapat p sekolah sains kat KT ni... ngan ada sorg lagi kawan aku lelaki jugak... kami ber3 dapat g se*ma ni... tapi aku tak sebijak 2 orang nilah... aku duk kelas tengah je masa form 5, diorg berdua sekelas ngan hubby aku... macamana tiba2 aku ada jodoh ngan hubby aku...? si member dari ireland ni lah, yg beria2 nak menyatukan aku... & tak sangka betul2 ada jodoh aku ngan hubby aku... dah nak masuk 10 tahun this coming januari... harap2 berkekalan hingga akhir hayat kami, insyaAllah... w/pun aku rasa mcm2 perangai tak elok aku ni, harap2 hubby aku dapat bersabar ngan aku sampai akhir hayat kami.... ameen... Allah maha berkuasa atas segala2nya... ameen

oklah

semoga hidup aku, suami, anak & anak dlm kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: