Tuesday, May 20, 2008

yahoo...

.com.my dapat balik awai hari ni.... kul 2 lebih dah sampai rumah. Hari ni, dari bangun pagi lagi, dah rasa tak larat bebeno..penat wei.. sebabnya semalam ada member hubby datang rumah sebab dia baru dapat keje kat pet gas A... so diorang plan nak cari rumah sewa sementara sebab wife dia keje kat KL... so aku pun ambik peluang buat nasi ayam sebab lama dah tak makan... dan ajak diorg makan wpun aku bukan pandai masak...so semalam banyak beno aku makan makanan yg aku pantang selama ni, jd dari malam tadi duk mai rasa kebas2... tp aku buat tak tau je lah, dah sendiri cari pasai...perut pun rasa 'terik' semacam aje.. sakit oiiii... tp sendiri mau ingatlah kan...bak kata Nabi* Lu pikir lah sendiri!!!!

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & baby dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: