Monday, May 05, 2008

asyik2 tajuk penat...he, he, he

semalam dan hari ni, balik lambat lagi... lagi lambat dari my hubby.. bz kadet bomba pulak... semalam ada penghakiman untuk ke peringkat negeri dibuat semalam dan hasilnya dapat kat sek aku le... so bertambahlah keje kawe.. sampai rumah kul 7 malam

Balik rumah, tiba2 hubby cakap, kena outsteseng lagi ke KL... alamak tido sorang lagi malam ni, huwarghhhhhh.......

Satu hari ni, bz buat segala surat menyurat sebelum ke perkhemahan kat setiu tu... tapi aku tak pergi... sebab yg menang student lelaki aje.... tapi ramai jgk member yg bengkek sebab perkhemahan ni, time peksa penggal... what to do! aku bukannya org beso2 nak bg arahan gitu gini, mokcik kuli je woiiiii.... no choice....

Ya Allah, hambaMu ini, sangat lemah imannya, bimbinglah aku dan sembuhlah sakit yg ada dalam diriku ini ya Allah.... Ya Allah, kurniakanlah kami anak yg sihat, sempurna akal fikiran, tidak cacat dan segala2 yg baik ya Allah... Engkau maha pemurah, maha pemberi dan maha penyayang....

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak dan baby dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat...

No comments: