Friday, May 30, 2008

Bilakah...

kita akan tersedar dari lena yang panjang....adakah bila kematian menghampiri atau bila keadaan menjadi sangat sukar atau kesakitan menggamit kita... bangkitlah zarina dan orang yang seangkatan dengannya....sedarlah dari lena yang panjang... kehidupan kita hanya sementara.... aku sangaaaaaaaaaat sedih diatas ketidaksedaran ini, tapi aku tak tau apa yang perlu aku lakukan, jiwaku kosong... bagai tiada apa2...Ya Allah, bantulah hambaMu ini, wahai tuhanku yang esa...... TuhanKu, aku tidak layak, untuk kesyurgaMu, tapi aku tak sanggup,menanggung siksa, neraka jahanam, dari itu, kurniakanlah taubat, ampunilah dosa, sesungguhnya Engkau, pengampun dosa besar, wahai Tuhan........ Ya Allah, aku tiada daya upaya, yang berkuasa hanyalah Engkau, bukakanlah hati, lapangkanlah dada, tenangkanlah jiwa....janganlah hidup di dalam keluh kesah... bantulah kami hambaMu ini...

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak dan anak dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia dan akhirat

No comments: