Saturday, May 03, 2008

balik KT

Habis je sekolah, hari khamis baru ni, kul 1.30 terus chow balik KT. Adik aku drive... bestnya, boleh tido... dalam kepala aku, asyik tido2 aje...

Sampai Kt kul 3.30. Malam tu, my hubby sampai kat airport kul 8.45 malam... ye, ye dah balik... esoknya kami p mydin mall, shopping barang dapur... teringin makan 'jeput'... beli bahan2, bestnya mak aku buat....

Hari jumaat. petang p pantai, lepak2 sambil baca novel terbaru aleeya aneesa... pastu p masjid krista*.... oklah, bolehlah... p sementara masih free ni... bergambar sikit2.... ramai orang luar datang p lawat kat situ... pastu balik rumah mak.

Dan hari ni, dekat2 kul 12, bertolak balik ke pak*, jd wakil pengantin lelaki (dari perak) ke majlis akad nikah dekat kerte* 5... alhamduliLlah, dah kawin dah si Faisol kawan hubby aku... bila kawin ngan orang jauh ni, datang 1 van je... nak bawa ramai2, kos pulak kang...

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak dan baby dalam kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat...

No comments: