Friday, March 28, 2008

Thank you Allah......


Aku beryukur pada mu ya Allah, kerana mengurniakan kami, suami/ayah yang baik. Perjalanan aku setakat ini, so far so good....Aku berdoa kepada Allah, kurniakan kami anak yang soleh, baik, tidak cacat dan sempurna akal fikiran. Setakat sehingga hari ini, suami aku sangat2 memahami dan sangat2 membantu....Thanks my dear and thank you Allah.Semoga kebahagiaan ini berpanjangan sehingga akhir hayat kami, ameen....

Semoga hidupku diberkati Allah dunia & akhirat

2 comments:

Hanisumayyah said...

mengandung ker ni? Kalau betul tahniah sangat2...1st time masuk sini, camana saya boleh add kan address ni ya ke blog saya...ahhh lupa lah...?,

Ina said...

Lupa ekk...hari tu, dalam blog tiara, saya mintak dijemput jugakkan...sebenarnya saya ni just suka jadi silent reader je...dan blog saya pulak tak aktif langsung...tak tahu nak buat entry apa... just nak share, anak sulung saya dah 8 tahun darjah 2...harap2 dapat rezki Allah ni dan selamat segalanya...doakan ye...saya punya nick name biasanya ina paka