Saturday, March 29, 2008

perasaan.....

Tiba2 aku rasa macam teruja bila dapat komen pertama dari orang luar....rasa mcm semangat nak update blog hari2...tapi dalam masa yang sama...takuuut...takut orang kenal aku...aku suka jd anonymous je...tengoklah macamana nanti..he, he, he...

Kehidupan aku pulak, betullah orang tua2 cakap, kalau nak anak masa mudalah pulun sungguh2, bila dah tua tak larat...memang betul..dulu, lepas dapat Athirah, memang aku taaaakut sangat nak pregnant lagi, takut Athirah tak dapat kasih sayang sepenuhnya bila ada adik, takut dengan ekonomi tak stabil lah, nak jaga kesihatanlah, tapi sebenarnya tak perlu fikir sampai sebegitu, Allah lebih mengetahui segala2nya...tu yg p cucuk peranc&ng tu, tengok2 bila dah stop, tak dapat dapat...menungu sekian lama pulak...pastu bila dah berusia sikit macam ni, punyalah mengahnya....macam dah tua benor...bagi pendapat aku lah, nak merancang boleh, tapi tak perlulah dengan pi* per#ncang, cucuk,yg dlm lengan tu, *ud dan apa2 lagi kaedah m*den... bila aku bg pendapat sure ramai tak setuju...mesti marah...tapi dah ramai aku jumpa, w/pun diorang masih lg tak nak anak, tapi period jd kacau, ada yg langsung period tak keluar, ada yg datang tapi lama, berpuluh2 hari...aku betul2 ambil iktibar dari pengalaman aku sendiri...Dr memang bg cadangan mcmni, mcm ni, tapi ada kawan baik aku Dr jugak, pun tak setuju dengan semua kaedah mer*ancang tu...ada effect katanya...tapi kalau baca apa2 inf, semuanya kata baik...dia tak bagitahu kesan2 yg tak baik...tapi pendapat masing2 lah..

Semoga hidup aku diberkati Allah dunia dan akhirat...

No comments: