Saturday, January 31, 2009

No idea...






30/1/2009 - Aku & student kelas aku, buat gathering kat pantai kemasik... nampak diorang happy sangat2. Pun kitorang buat bbq (minat beno aku ni bakar2 ayam ni, hehehe). Tapi perjalanan majlis ada ralat sket, bihun & ayam tak cukup, ada student aku yg tak dapat makan bihun goreng tu...sorry lah, cikgu tak pandai bajet.... lain kali, kalau ada rezeki, insyaAllah dapat makan banyak2....




25/1/2009 - for the first time, family aku buat majlis bbq sesama kami, jemput jiran sebelah rumah je...tapi apa2pun, bestlah. Ada yg menelepon adik aku kat sarawak, jealous kawan tu, dengar, asyik sebut nak minta tukar je, baru p 1 bulan lebih, keje kat sana...hahahaha







27/1/2009 - adik ipar aku, jihan bertunang (kali ke2). Harap2nya jodoh ada dengan yasir ni, insyaAllah. Pihak lelaki minta tempoh setahun setengah, maskawinnya RM7k. Bagi aku, yg kawin simple2 je dulu, mahalnya RM7k tu...tapi tak apalah, lelaki mampu nak bagi, on je lah. Tapi pendapat aku le, aku tengok makin lama, majlis kawin sekarang2, makin grand lah...tapi terus terang, aku punya majlis memang simple giler2!! Tapi tak apa, duit tak banyak habis, hehehehe...

Awatlah, aku ni tak pernah banyak idea nak update, mcm boring je...:)

Semoga hidup aku (Ina), suami (Fairuz), Athirah & Izzah diberkati Allah dunia & akhirat

No comments: