Sunday, July 20, 2008

Baru balik...


Kami p kl hari kamis baru ni. My hubby cuti & Athirah telah ku pontengkan dirinya ke sekolah sebab dia sekolah petang. Aku p kul 11.30 pagi, habis je ngajo kul 10.20 hari kamis baru ni, aku pun buat2 berani kuar awal...kalau tak, aku takut sampai tengah malam & nanti pinggang aku sakit sangat pulak kalau bertolak lewat2... at least bila bertolak awal, boleh santai2 sikit2... kami sampai kl kul 5 petang. Tdo kat citit*l MV 2 malam. Mula2 plan nak tdo rumah adik beradik, tapi bila teringat, nak p mana2/shopping kena naik kereta & kena tempuhi jem...so cancel so pk punya pk, decided tdo situ & bila rasa penat je, boleh balik tdo @ baring2... & kami sampai Paka kul 9 malam tadi. Hari ni pulak, trg cuti umum...so boleh lah rehat lagi... & kebetulan jiran sebelah buat kenduri, so makan free & tak payah masak lah hari ni... boleh lepak2 banyak2 lagi...Tapi sampai hari ni, mak aku tak tau, aku p kl... kalau tak sure kena marah, sebab degilnya.... AlhamduliLlah, setakat ni, ok.

Tahniah buat tiara, dah dapat baby girl..berakhir sudah penantian dia... aku pulak, rasa macam lambatnya turn aku...tapi tak apa..sabar..sabar :) Semoga segalaya berjalan ngan lancar..ameen.

TQVM to my hubby sepanjang 3 hari kat kl tu, yang sabar melayan kerenah aku & athirah...

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dlm kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

3 comments:

mekna said...

salam puan.. just drop by. saya doakan agar semuanya selamat.. insyaallah

oren said...

tiara dah bersalin? alhamdulillah...

Ina said...

oren,

aa baby girl:)