Monday, February 02, 2009

Meniarap...

1st time, izzah meniarap sekejap tadi, lebih kurang pukul 8.50 malam, tapi memang sekejap sangat2, so tak sempat snap tapi hubby duk ambik video...

Hari ni, jiran aku tanya, kenapa kereta satu lagi tak ada, aku pun ceritalah pasal hubbyku demam...dia boleh jawab macam ni "kut alahan k.na pregnant kut"...hahahahahahah...tak tahulah, ramai betul yang tegur, aku pregnant ke...sebabnya....besarnya perut aku!!!! Athirah kata macam mengandung 3 bulan...wah! Pandai2 je Athirah.... aku ni, memang dah perut besar sebelum ni, pastu, kena caesar pulak baru ni....so, entahlah....tengok2 pregnant betul....hihihihi...

oklah

Semoga hidup aku (Ina), suami (Fairuz), Athirah & Izzah diberkati Allah dunia & akhirat

3 comments:

Hanisumayyah said...

Salam ina...

Jelesnya dengan Ina, sambut anniversary siap dapat bunga lagi....saya jarang masuk blog ina sekali masuk saya akan baca dari mula entry saya baca yg last...banayk perkembangan, Ina nak ke Mekah tahun ini ya..bertuahnya dah dipilih Allah...moga Ina dan keluarga terus dirahmati Allah...

Ina said...

Salam...

Wa, ni kali 1 je ni, before this, tak pernah pun...

Wa, tak tahu dapat p ke tak.. sebabnya kalau ikut 2013 kut, tapi harap2 Allah permudahkan tahun ni... robbi yaasir, walaa tuassir... tapi memang kena berhijrah ke arah lebih baik... Ya Allah, bantulah hambaMu ni... Rahmatilah, berkatilah, redhailah kami ini...ameen

oren said...

lama aku try jejak balik blog ko, mmg hilang trus lepas aku tukar template hari tu...

sekejap jek dh besar bb ko..rasa baru hari tu jek ko sms tnya pasal bb..