Saturday, September 13, 2008

check-up

Khamis 2 hari lepas, bertolak balik ke KT, tdo rumah mertua & sempatlah hari tu, sampai betul2 masuk waktu berbuka, alhamduliLlah...tapi lajulah jugak my hubby bawa keta. Aku balik sebab ada monthly check-up kat KTS*. Aku duk doa2 kut2 tiba2 Dr cakap aku dah boleh bersalin hari tu...huhuhu...punyalah malasnya nak p keje sekarang ni, tak larat nak naik tanga, turun tangga... scan macam biasa, berat my baby dah 3.3++kg dah... kalau betul, wah besarlah anak aku kali ni... Athirah dulu 3kg cukup2 je.... tu lepas dah bersalin tu, yang ni baru nak going 38 weeks tapi dah 3.3++ kg.... adui... dah tak sabar dah kitorang menunggu kehadiran baby ni, he, he, he... semoga segala2nya selamat... ameen

oklah

Semoga hidup aku, suami, anak & anak dlm kandunganku ini diberkati Allah dunia & akhirat.

No comments: